به گفته ناشر کتاب، کتاب برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی یکی از کتب مرجع سازمان جهانی تبلیغاتی (IAA) در این حوزه است. در این کتاب با مباحثی مانند:
- چرا رسانه حائز اهمیت است؟
- یادگیری زبان رسانهها
- رسانهها و ویژگیهای آنها
- چگونه اهداف بازاریابی بر برنامهریزی رسانهها اثر میگذارد
و ... آشنا میشوید.
کتاب برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی نوشته لری دی. کلی - دونالد دبلیو جاگنهیمر ترجمه دکتر احمد روستا - فرزاد مقدم در 168 صفحه و درقطع رقعی به قیمت 7500 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.